شروع فیلم‌برداری فصل هفتم سریال “پیکی بلایندرز”

اخبار, سینما, هنر

فیلم‌برداری فصل هفتم سریال محبوب “پیکی بلایندرز” در سپتامبر 2024 رسماً آغاز شده است. این خبر برای طرفداران پر و پا قرص این سریال جنایی تاریخی بسیار هیجان‌انگیز است. پس از پایان موفقیت‌آمیز فصل ششم، انتظار برای فصل جدید با امیدواری و شور خاصی همراه بوده است.

“پیکی بلایندرز” که داستان آن در دهه 1920 و بعد از جنگ جهانی اول جریان دارد، با روایت زندگی خانواده شلبی و درگیری‌های آنها با گروه‌های مختلف جنایی، محبوبیت زیادی کسب کرده است. در فصل هفتم، انتظار می‌رود که روایت جذاب زندگی تام شلبی و خانواده‌اش به سطح جدیدی از درگیری‌ها و پیچیدگی‌های سیاسی و اجتماعی برسد.

استیون نایت، خالق سریال، وعده داده که این فصل به نوعی پایان داستان اصلی سریال خواهد بود، اگرچه فیلم سینمایی مرتبط با این داستان نیز در دست ساخت است. علاقه‌مندان به این سریال مشتاقانه منتظرند تا ببینند چه سرنوشتی در انتظار شخصیت‌های محبوبشان، به‌ویژه تام شلبی، است.

سریال “پیکی بلایندرز” نه تنها به دلیل داستان پرکشش خود، بلکه به خاطر بازی‌های برجسته بازیگران و طراحی صحنه فوق‌العاده، همواره تحسین منتقدان و مخاطبان را به همراه داشته است. فصل هفتم نیز به نظر می‌رسد که موفقیت‌های گذشته را ادامه دهد و داستان خانواده شلبی را به شکلی شکوهمند به پایان برساند.

, , , , , , , , , ,
پست های مرتبط
نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید